Гарантія

Гарантійним терміном називається період, протягом якого у разі виявлення недоліків в купленому виробі виконавець (виробник), продавець, імпортер, уповноважена організація зобов'язані їх усунути, задовольнивши вимоги клієнта.

Строк гарантійного терміну починається

  • Від дня передачі продукції клієнту, якщо в договорі не передбачено інше
  • Якщо день передачі встановити не можна - термін рахується з дня виробництва товару
  • Для сезонних товарів - з настанням сезону
  • Якщо продаж дистанційна - з дня доставки товара клієнту

Гарантійне обслуговування - це безкоштовне усунення недоліків продукції, які виникли з вини виробника, за умови дотримання всіх встановлених виробником правил експлуатації. Гарантійне та післягарантійне обслуговування продукції відбувається в спеціалізованих авторизованих сервісних центрах фірм-виробників, що мають на те повноваження.

Повернення і обмін

Ст 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Повернення і обмін товару належної якості

Клієнт має право відмовитися від замовленої продукції належної якості в будь-який час до моменту виконання замовлення.

Повернення продукції належної якості можливе:

  • не була в використанні,
  • збережені її споживчі якості,
  • збережено товарний вигляд,
  • не зірвані ярлики, пломби
  • цілістна упаковка і документи,
  • підтверджуються умови і факт покупки відповідного виробу (документація до товару, товарний або касовий чек)

Покупець має можливість поміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у тому місці, де він був придбаний, в разі, якщо товар не задовольнив його за:

  • габаритами,
  • формою,
  • кольором,
  • фасоном,
  • розміром або з інших причин, які роблять використання покупки за призначенням неможливим. Покупець має право на обмін продукта належної якості протягом 14 днів (день покупки до уваги не береться)

Обмін продукції належної якості можливий:

  • якщо вона не була в користуванні;
  • при збереженні товарного вигляду;
  • не порушені споживчі властивості, виробничі пломби, ярлики;
  • є в наявності розрахунковий документ, виданий разом з проданим продуктом.

Пояснення:

Товарний вигляд: реалізація нового виробу відбувається з захисними заводськими плівками. Це один з факторів визначення товарного вигляду. Споживач повинен пам'ятати - пошкодження даних елементів не рекомендується! Також, не повинно бути подряпин і потертостей на самому виробі.

Не використовувався: перевірка використовувався товар чи ні, проводиться в авторизованому сервісному центрі або менеджером з прийому товару. Якщо виявляються зміни в настройках товару, сторонні програми, інші сліди використання - магазин має можливість скористатися правом відмови клієнтові, посилаючись на порушення пункту про невикористання товару.

Пломби, розрахункові документ і ярлики: даний пункт також має відношення до товарного вигляду. Якщо загублено якийсь документ, зірвані пломби, загублені інформаційні дані, то товар поверненню не підлягає. Також, для повернення коштів необхідно пред'являти гарантійний талон і оригінал чека.

Аксесуари поверненню підлягають НЕ РОЗПАКОВАНІ. При наявності слідів розриву упаковки і її вторинного запаковування - товар не приймається. Коли можна повернути аксесуари? Відмова від покупки при перевірці виробу перед продажем.

Умови повернення / обміну продукції неналежної якості

Ст 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

Якщо протягом встановленого гарантійного терміну споживач виявив недоліки виробу, в терміні і в порядку, встановленому законодавством, він має право вимагати:

  • Безоплатного їх усунення в розумні терміни
  • Відшкодування витрат на їх усунення
  • Пропорційного зменшення ціни

Вимоги покупця, передбачені цією статтею, можуть бути не задоволені, якщо виробник, продавець і ін. організації, що задовольняють вимоги споживачів, доведуть, що недоліки товару були отримані в наслідок порушення правил його експлуатації або зберігання. Покупець має право приймати участь у перевірці якості товару особисто або надати свого представника.

Актуальний і повний текст закону про захист прав споживачів читайте на сайті Верховної Ради України http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12


  • Україна, м.Вінниця, вул. Немирівське шосе, 6
  • +38 (097) 041-18-11, +38 (063) 180-85-40
  • support@akcenter.com.ua
Ми в соціальних мережах
© 2008-2016 Інтернет-магазин «АКцентр»
Всі права захищені.
Приймаємо до оплати:
Ми в соціальних мережах
Вгору